Om oss

BOB Trafikkskole Moss

Om oss

Bob Trafikkskole er godkjent og autorisert av Statens vegvesen. En godkjent trafikkskole betyr at ledelsen oppfyller kravene for å drive skole, og at alle lærere har solid pedagogisk utdannelse.

Vi garanterer at du som elev alltid får en god, trygg og profesjonell opplæring. Vi gir individuell opplæring etter moderne undervisnings-prinsipper til alle våre elever. Det er du som elev som skal være i fokus gjennom hele opplæringsforløpet.

Vår skole er svært opptatt av å levere høyt faglig nivå på all undervisning, og alle våre trafikklærere er til enhver tid faglig oppdatert. Undervisningen følger læreplaner utgitt av Vegdirektoratet og godkjent av Statens vegvesen.

Som en av de aller første trafikkskolene i Norge lanserte vi i 2014 bookingsystem for nye og eksisterende elever sammen med TABS.no. I vår bookingkalender kan du enkelt bestille trafikalt grunnkurs eller finne din første kjøretime med en valgfri lærer.

Alle våre elever har i tillegg gratis tilgang til vår elev-app, TABSelev.no, som gir deg som elev full kontroll på trafikkopplæringen. I appen får du time- og saldooversikt, du kan bestille og betale kjøretimer, samt motta meldinger fra din trafikklærer.

Historien om Bob Trafikkskole

Bildet av BOBOddleif Bakken startet Bob Trafikkskole i 1992. Navnet på trafikkskolen er til minne om hans kjære bror, Bjørn Ole Bakken, som tragisk døde sammen med sin kjæreste i en trafikkulykke ved Mosseporten 16.juni 1986. Bjørn Ole ble dessverre bare 19 år gammel. Hans initialer danner således navnet på trafikkskolen, BOB.

Priser og finansiering

Alle våre priser er beregnet ut fra at man betaler kontant eller på giro etterhvert som man kjører. Du kan også enkelt betale med kort i vår elev-app, TABSelev.no.

Dersom du har kjøpt en av våre startpakker er det automatisk 5% rabatt på ikke obligatoriske timer.

Ønsker du ditt førerkort på avbetaling? Søk om lån hos en av våre samarbeidspartnere:
Santander
Resurs Bank

Litt om føreropplæringen

Du må ha gjennomført trafikalt grunnkurs før du starter med opplæring ved trafikkskolen eller ønsker å øvelseskjøre privat. Du må også ha nådd riktig alder for den førerkortklassen du skal ta førerkort i. Er du over 25 år og ikke har førerkort fra før, trenger du bare å fullføre førstehjelp og mørkekjøring før du starter på den videre opplæringen hos oss.

Alle førerkortklassene har krav om obligatorisk opplæring som må fullføres før du kan gå opp til teoretisk og praktisk førerprøve.

Det finnes ingen standard for hvor mange undervisningstimer en elev trenger, dette er svært individuelt og avhenger av hvordan du lærer, hvor tidlig du starter, og hvor mye du øvelseskjører hjemme.

Ta gjerne kontakt med oss, eller kom innom for mer informasjon om veien til førerkortet.

Bob Trafikkskole - gir deg en god, trygg og profesjonell opplæring

Kommende kurs

Mopedkurs (Moped)

22. april / BOB / 10 400,00

Trafikalt grunnkurs uten mørkekjøring (Trafikalt grunnkurs)

22. april / Bob Trafikkskole Moss, Dyreveien 2, 1532 Moss / 2 050,00

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.